اگه ی بلیبر واقعی باشی بخونید اشکتون در مییاد
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدين،اسم من آيدا،عاشق جاستين بيبرم و يکي از بزرگ ترين طرفداراش،اين وبلاگ مربوط ميشه به جاستين توهين به وبلاگ يا جاستين ممنوع،اميد وارم از وبلاگم خوشتون بياد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جذاب ترین پسر دنیا و آدرس ilovejb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 71866
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



tyle>body{cursor: url('http://LoxBlog.Com/fs/mouse/026.ani')}

جذاب ترین پسر دنیا
جذاب ترین پسر دنیا
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : آیدا       

عکس های اون و پوستر هاش...ویدئو هاشو میبینم و کتابشو میخونم...

وقتی که اولین بار اهنگ وان تایم رو شنیدم رو یادم میاد...یاد وبلاگم میوفتم و اینکه همش در مورد اون بود...

و من همه اون مردم عالی رو بخاطر میارم که توی اینترنت باهاشون اشنا شدم فقط برای اینکه

از جاستین تشکر کنم و من تموم دعوا هایی رو که با هیتر ها داشتم رو یادم میاد ...
من جازمین , پتی , جرمی , جکسون , رایان و اسکوتر رو بخاطر میارم

و اولین باری رو که فیلم never say never و ویدئو هاشو دیدم رو یادم میاد خیلی از خاطره ها...

خیلی از آرزو ها...خیلی از احساسات و اینکه جاستین دوستمون داشت رو یادم میاد ..........

نوه هام میان تو اتاقم..ازم میپرسن چه اتفاقی افتاده؟ من لبخند میزنم و میگم:
اون اولین پسری بود که من دوسش داشتم...اون بهم یاد داد که رویا ها به حقیقت تبدیل میشن

فقط باید اونا رو نگهداریم... اون بهم یاد داد وقتی مردم بهمون احتیاج دارن کمکشون کنیم

اون به من یاد داد همه ما زیباییم من خوشحالم چون اون مرد الان تو بهشته

و برای اولین بار پیش فرشته هاست. از پنجره بیرون رو نگاه میکنم و میگم...

خداحافظ جاستین..من همیشه دوستت دارم و هیچوقت فراموشت نمیکنم...



نظرات شما عزیزان:

looloo
ساعت11:08---18 خرداد 1392
واقعا" اشکمو در اور دی ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: